Celebrada l’Assemblea General Extraordinària de la FCK

0
194

Ahir divendres 4 d’octubre se celebrà a Terrassa l’Assemblea General Extraordinària de la Federació Catalana de Korfbal. Els diferents clubs i associacions de korfbal d’arreu de Catalunya estaven convocats a les 18.30 h en primera convocatòria, i a les 19.00 h en segona, i en la que es tractaren els següents punts de l’ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si s’escau, de l’acta de l’assemblea anterior.
  2. Informe de la Presidenta.
  3. Disseny de competicions i calendari de la temporada 2024-25
  4. Informe i aprovació, si s’escau, de la memòria de les activitats dutes a terme durant l’any 2024. (Temporada 2023-24)
  5. Aprovació, si s’escau, de la liquidació de l’exercici econòmic vençut, corresponent a l’any 2024. (Temporada 2023-24)
  6. Informació, discussió i aprovació, si s’escau, del pressupost per a l’any 2025. (Temporada 2024-25)
  7. Informació, discussió i aprovació, si s’escau, de les activitats a realitzar durant l’any 2024. (Temporada 2024-25)
  8. Presentació de projectes i propostes per part dels clubs i de la Junta Directiva de la FCK, presentades per escrit abans de les 21.00 h del dia 20 de setembre del 2024, que seran defensades pels interessats a la mateixa sessió.
  9. Elecció entre els membres de l’assemblea presents, de tres interventors per aprovar, per delegació, l’acta juntament amb el president i el secretari.

La sessió va servir per tractar tots aquests temes, fer coneixedors a als representants dels clubs assistents de la situació actual de la Federació en tots els àmbits, així com dels pròxims esdeveniments que tindran lloc aquests mesos vinents, com l’inici de les competicions nacionals i internacionals, juntament amb l’especial atenció i rellevància en l’organització de l’Europeu Absolut de Korfbal aquest octubre a Calonge i Sant Antoni.

Altrament, certs aspectes relatius a la normativa de competició i de joc també van ser analitzats de cara a l’imminent inici de les diferents lligues sènior i de promoció d’aquesta nova temporada.