Terrassa i Sant Adrià seran les seus de les finals de la lliga i Copa Catalana

0
2241

Els pavellons de Can Jofresa de Terrassa i La Mina de Sant Adrià de Besòs seran les seus oficials que acolliran els dos esdeveniments korfbalístics catalans més importants d’aquesta temporada: les finals de la lliga i de la Copa Catalana.

Pel que fa les finals de la lliga, se celebraran el proper dissabte 11 de juny al pavelló de Can Jofresa de Terrassa. Tindran el format habitual dels últims anys, ja que enfrontaran els vencedors dels play-off disputats de la Lliga Nacional, 2a i 3a Divisió, que se sabran a finals de maig.

Els horaris dels partits seran els següents:

15:15h: FINALS LLIGA NACIONAL 3ª Divisió

Entrega Trofeus

17:15h: FINALS  LLIGA NACIONAL 2ª Divisió

Entrega Trofeus

19:15h: FINALS  LLIGA NACIONAL

*19:45 Sorteig d’una pilota FCK per ajudar a les Seleccions (núm a 2€)

Entrega Trofeus

La Copa Catalana, com ja se sap, ha canviat de format enguany i ja es coneixen amb antel·lació els equips classificats, que es van decidir en les tres jornades anticipades i per categoria celebrades al febrer, març i abril. Les finals de la Copa Catalana es disputaran dissabte 18 de juny al Pavelló de la Mina de Sant Adrià de Besòs.

Aquests seran els horaris:

16:00h: FINAL COPA CATALANA C ( CK Lleida – Sant Llorenç KC “B” )

Entrega Trofeus

18:00h: FINAL COPA CATALANA B ( KC Barcelona “B”  – Sant Llorenç KC “A” )

Entrega Trofeus

20:00h: FINAL COPA CATALANA    ( CK Castellbisbal – K. Assessoria Vallparadís )

*20:40 Sorteig d’una pilota FCK per ajudar a les Seleccions (núm a 2€)

Entrega Trofeus